PRIVĀTUMA POLITIKA

Balstoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu (Regula Nr. 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi).
TERMINU SARAKSTS, KAS IZMANTOTI APRAKSTĀ:

  • Personas dati – jebkura informācija, kas attiecas uz identificētu vai identificējamu klientu.
  • Personas datu apstrāde – jebkādas darbības, kas tiek veiktas ar personas datiem, tostarp to vākšana, reģistrācija, ievade, glabāšana, organizēšana, pārveidošana, izmantošana, nodošana, pārsūtīšana, izpaušana, bloķēšana vai dzēšana.
  • Klients – fiziska persona (datu subjekts), kuru var tieši vai netieši identificēt, izmantojot pieejamos datus.
  • Klienta piekrišana – brīvi un nepārprotami pausta klienta griba, ar kuru viņš piekrīt savu personas datu apstrādei noteiktam mērķim.
  • Personas datu pārzinis – fiziska vai juridiska persona, iestāde vai cita struktūra, kas patstāvīgi vai kopā ar citiem nosaka apstrādes mērķus un līdzekļus, kā arī nodrošina piekļuvi personas datiem.
  • Pilnvarota persona – persona, kas personas datu pārziņa vārdā apstrādā personas datus.
  • Sīkfaili (cookies) – mazi teksta faili, kas tiek izveidoti un saglabāti klienta ierīcē (datorā, planšetē, mobilajā telefonā u.c.) apmeklējot/skatot uzņēmuma Kitschen vietni.
  • Leģitīmas intereses – Kitschen interese sniegt kvalitatīvus pakalpojumus, ja vien datu subjekta tiesības un brīvības nav svarīgākas par uzņēmuma interesēm. Kitschen ir tiesības apstrādāt klienta personas datus, ciktāl tas ir objektīvi nepieciešams un pietiekams, lai nodrošinātu kvalitatīvu un ērtu pakalpojumu, kā arī novērstu ļaunprātīgas darbības.
  • Profilēšana – jebkāda automatizēta personas datu apstrāde, kas ļauj novērtēt vai prognozēt indivīda vēlmes, intereses, uzticamību, uzvedību, atrašanās vietu vai pārvietošanos.
Personas datu apstrāde
  • KITSCHEN vāc, reģistrē, ievada, uzglabā, sistematizē, izmanto, nodod, izdzēš personas datus atbilstoši Personas datu aizsardzības likumam un citiem spēkā esošiem normatīviem aktiem.
  • Atbilstoši likumdošanai KITSCHEN kā datu pārzinis nodrošina, ka:
  1. dati tiek apstrādāti likumīgi un godīgi;
  2. apstrādes mērķis ir skaidri noteikts un pamatots;
  3. apstrādātie dati ir pietiekami, bet ne pārmērīgi;
  4. dati ir precīzi;
  5. dati netiek glabāti ilgāk, nekā nepieciešams, un tiek iznīcināti, sasniedzot mērķi;
  6. tiek ievērot datu subjektu tiesības;
  7. tiek nodrošināta datu drošība;
  8. dati netiek nodoti trešām personām vai uzglabāti ārzemēs bez atbilstošas aizsardzības un normatīviem pamatojumiem.
PRIVĀTUMA POLITIKA
Kitschen apstrādā (vāc, reģistrē, ievada, uzglabā, sistematizē, izmanto, nodod, dzēš u.c.) personas datus saskaņā ar Fizisko personu datu aizsardzības likumu un citiem piemērojamiem tiesību aktiem.
  • Klienta personas datu kategorijas, kas tiek apstrādātas, ir atkarīgas no klienta izmantotajiem pakalpojumiem un produktiem. Liberta ir tiesības apstrādāt šādas personas datu kategorijas un datus par pakalpojumu un produktu izmantošanu:

  1. Dati, kas iegūti ar klienta piekrišanu (kuru klients pats ir sniedzis);
  2. Vārds, uzvārds, personas kods vai dzimšanas datums;
  3. Korespondences adrese, tālruņa numurs, e-pasta adrese;
  4. Bankas dati;
  5. Komunikācijas dati — informācija no vēstulēm un e-pastiem, kas saistīta ar klienta un Kitschen saziņu;
  6. Sīkdatnes, dati par mājaslapas apmeklējumu;
  7. Ja klients nevēlas atļaut sīkdatņu izmantošanu, to var ierobežot pārlūkprogrammā, taču šādā gadījumā daļa vietnes funkcionalitātes var nebūt pieejama;
  8. Dati par datumu, laiku un vietņu apmeklējumu apjomu.
PERSONAS DATU APSTRĀDES PAMATOJUMI
  1. Klienta piekrišana. Klients kā datu subjekts sniedz piekrišanu (personas datu subjekta piekrišanu) personas datu vākšanai un apstrādei noteiktiem mērķiem. Klienta piekrišana ir neatkarīgs lēmums, kuru viņš var jebkurā brīdī atsaukt vai liegt, tādējādi atļaujot vai aizliedzot Libertai apstrādāt viņa personas datus. Piekrišanas atsaukšana neietekmē apstrādes likumību vai saņemto pakalpojumu kvalitāti līdz piekrišanas atsaukšanai.
  2. Kitschen leģitīmās intereses, kas balstītas uz kvalitatīvu pakalpojumu nodrošināšanu. Libertai ir tiesības apstrādāt klienta personas datus, ciktāl tas ir objektīvi nepieciešams un pietiekams, lai nodrošinātu kvalitatīvu, ērtu un savlaicīgu servisu, kā arī lai veidotu un uzturētu iekšējos resursus.
  3. Kitschen juridiskās saistības. Kitschen ir pienākums apstrādāt klienta personas datus, lai ievērotu normatīvo aktu prasības, sniegtu atbildes uz valsts un pašvaldību iestāžu pieprasījumiem.
  4. Līguma noslēgšana un izpilde ar klientu. Lai nodrošinātu kvalitatīvus pakalpojumus un servisu, Kitschen apstrādā noteiktus personas datus, kas tiek iegūti pirms līguma noslēgšanas vai tā izpildes laikā.
  5. Sabiedrisko interešu īstenošana. Datu apstrādes pamats var būt arī sabiedrisko interešu ievērošana, piemēram, saskaņā ar normatīvajiem aktiem.
  6. Komercdarbības ietvaros. Apstrādājot datus, Kitschen var piešķirt prēmijas, bonusus, nodrošināt personalizētus komerciālos piedāvājumus, kas tiek piedāvāti tikai uzņēmējdarbības nolūkiem un nerada juridiskas sekas klientam.
PERSONAS DATU APSTRĀDES MĒRĶI
  1. Klientu apkalpošana — saziņa ar klientu, pakalpojumu nodrošināšana, paziņojumu sūtīšana par pasūtījumiem, izmaiņām vai aktualitātēm, atbildes uz jautājumiem, atbalsta sniegšana.
  2. Pakalpojumu kvalitātes uzlabošana — informācijas analīze, datu apkopošana par klientu uzvedību vietnē un pakalpojumu lietošanu, lai uzlabotu produktu vai klientu pieredzi.
  3. Līguma noslēgšanai un izpildei nepieciešamie dati — personas dati tiek apstrādāti, lai nodrošinātu pakalpojumu sniegšanu saskaņā ar noslēgto līgumu starp klientu un uzņēmumu.
  4. Mārketinga mērķiem, ja ir saņemta atsevišķa klienta piekrišana — personalizētu piedāvājumu izsūtīšana, reklāmas materiālu nosūtīšana, atgādinājumi par pamestiem groziem, informatīvi e-pasti.
  5. Grāmatvedības un juridiskajām vajadzībām — datu apstrāde, kas nepieciešama, lai ievērotu likumos noteiktās prasības.
  6. Lietotāja profila pārvaldība — klienta konta un piekļuves datu uzturēšana, paroles atiestatīšana, kursu vai pasūtījumu vēstures saglabāšana.
PERSONAS DATU IEGŪŠANAS METODES
Klients sniedz Kitschen savus datus šādos gadījumos:

  1. Pierakstās Kitschen jaunumiem;
  2. Pasūta vai izmanto Kitschen produktus un pakalpojumus;
  3. Piekrīt piedalīties konkursos, loterijās vai aptaujās;
  4. Apmeklē vai skatās Kitschen vietni;
  5. Tiek fiksēts videonovērošanas kamerās (CCTV).

  • Kitschen un tā pilnvarotajām personām, saskaņā ar Fizisko personu datu aizsardzības likumu (Regula Nr. 2016/679), ir tiesības apstrādāt klienta personas datus, ja tie iegūti no trešās puses (piemēram, kredītiestādes), ja klients devis savu piekrišanu.
  • Kitschen un tā sadarbības partneriem, saskaņā ar Fizisko personu datu aizsardzības likumu (Regula Nr. 2016/679), ir tiesības apstrādāt klienta personas datus, ja tie iegūti tieši no klienta.
Personas datu glabāšanas termiņi
Personas dati tiek glabāti līdz:

  1. klientam atsauc piekrišanu apstrādei;
  2. tiek nodrošināts KITSCHEN leģitīmo interešu aizsardzība;
  3. tiek ievēro regulatīvo aktu noteiktie termiņi;
  4. pastāv līgumattiecības ar klientu;
  5. sasniegts piekrišanas mērķis.
Personas datu nodošana
  1. Dati tiek nodoti tikai tik tālu, cik nepieciešams un atbilstoši normatīvajiem aktiem.
  2. Ja nepieciešams, dati var tikt nodoti KITSCHEN sadarbības partneriem, pakalpojumu sniedzējiem līgumu izpildei un kvalitātes nodrošināšanai.
  3. Dati var tikt atklāti valsts iestādēm, ja to paredz likums vai tiek saņemta oficiāla pieprasījuma.
Personas datu aizsardzības pasākumi
  1. KITSCHEN izmanto modernās tehnoloģijas un nodrošina tehniskos un organizatoriskos drošības risinājumus, lai novērstu nesankcionētu piekļuvi, zādzību, bojāšanu vai iznīcināšanu.
  2. Veicot darbinieku, partneru un apstrādātāju pārbaudi, nodrošina, ka tikai pilnvarotas personas darbojas ar datiem.
  3. KITSCHEN neuzņemas atbildību par datu noplūdēm, ja tās rodas klienta vainas vai neuzmanības dēļ.
Datu subjekta tiesības
Klientam ir tiesības:

  1. atteikties no komerciālām piedāvājuma vēstulēm un profilēšanas;
  2. atsaukt piekrišanu — atsaukšana neietekmē apstrādes likumību par piekrišanas spēkā esamības laikā;
  3. pieprasīt personas datu labošanu;
  4. pieprasīt dzēšanu vai apstrādes ierobežošanu (“tiesības tikt aizmirstam”);
  5. saņemt informāciju par tiem, kam dati ir nodoti;
  6. pieprasīt datu pārnesamību uz citu datu pārzinātāju — attiecas tikai uz datiem, kas sniegti brīvprātīgi ar piekrišanu vai līguma izpildes nolūkā.